برای طرفداران توآیلایت !
نوشته شده توسط : عسل

من خودم این فیلم رو خیلی زیاد دوست دارم و عاشق کتاب های اونم ! ( اگه شما هم دوست دارین بگین بذارم برای دانلود )

 

تا حالا سه تا از کتاب ها فیلم شدن و در حال ساخت فیلم چهار اند ! ( نا گفته نماند نویسنده این کتاب ها یعنی خانم استفانی مه در حال نوشتن کتاب پنجم اند !!!! )

من خودم کتاب هاشو از اینترنت دانلود کردم ! توی کتاب فروشی ها پیدا نمی شن !!!

فیلم ها هم خیلی خیلی قشنگن اما کتاباش یه چیز دیگه اند !!!!!!!!

من میخوام خلاصه فیلم  خلاصه فیلم اول رو بذارم ! برای اونایی که دسترسی ندارن یا نمی تونن تنها این فیلم قشنگ رو ببینن !!!!

اگه دوست دارین بگین که بنویسم !!!




:: بازدید از این مطلب : 591
|
امتیاز مطلب : 113
|
تعداد امتیازدهندگان : 36
|
مجموع امتیاز : 36
تاریخ انتشار : 15 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
tsd در تاریخ : 1389/10/3/5 - - گفته است :
ممنون من کتابا و فیلماشو دارم
عاشقشم
اگه منظورت از کتاب پنجم همون Midnight Sunه باید بگم که اومده
خیلی وقته
ممنون عزیزم وبلاگت عاله
قالبش خیلی خوشمله :d


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: